:)

Bloggtorka? Hade en supermysig helg iallafall borta i Gnesta med fint väder. Veckan som var bjöd på strålande träning och kanske liiiiite mer resultat. Snart är sommaren här och jag kan nog komma att vara i min bästa form hittills då. Hur nice är inte det?! :D

2 veckor kvar, sedan väntar 2 veckors ledigt som bjuder på min födelsedag, kryssning, gotland i 5 dagar och party med tjejerna och självfallet träning där emellan. JAG LÄNGTAR! Även fast ingen långtripp blir av så ska jag njuta som tusan utav ledighet och goda ting. :)

Jobb 10 - 18 nu, sedan ett rygg- och bicepspass avslutat med käk och mys framför tv'n. Svenska hollywoodfruar .. Jag kan inte låta bli att tycka de är underhållande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0