Emma <3 träning!

När träning är roligt, är träning lätt. Utan vilja, inspiriation och glädje kan jag förstå att det är segt att dra sig till gymmet för att genomföra ett pass. Jag har tänkt det flertalet gånger, jag är grymt tacksam för träningsmänniskan jag har inom mig!

Igår blev det som planerat ett armpass på gymmet. Något jag i vanliga fall inte kör, men i och med hur träningen blev förra veckan, så hamnade passen fel och då kändes det som en bra lösning. Armar är ju alltid roligt, så det var ett pass som spred glädje och kändes fort avklarat :) Då jag glömde skorna blev det inget besök på bandet, men jag var ut på en morgonpromenad i morse så det kändes helt okej ändå.

Nu ska jag göra mig vack(rare) och fixa inför jobbet. Sitter faktiskt och ser fram emot kvällens benpass. Träningsvären är väck så de ska få pinas! Överkroppen måste få vila en dag innan det är ryggens tur att få kämpa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0