Powerwalk, jag hatar det ordet!

Det blev inget konditionspass på gymmet, det blev en "powerwalk" på 55 minuter istället. (Förövrigt hatar jag det ordet, men ibland låter promenad så mesigt. Jag tar ju i!) Det kändes bra det också. Nu har jag fått 2 dagar att "få igång kroppen" på. Imorgon kör jag igång som vanligt!

Blir slött hemma i soffan med mamma och pappa ikväll. Jag försöker att tänka positivt, men så fort jag kommer hem är det jobbigt som fan. Varför kan inte vi människor ha en på- och avknapp? Det vore ju att förenkla det hela lite.

"Jag tycker om dig, en himla massa".

Kommentarer
Postat av: Fialotta

Du kan komma hem till mig istället :)

2009-09-21 @ 22:54:12
Postat av: anonym

eller mig.. :)

2009-09-22 @ 07:59:55
Postat av: emma

vad gulliga ni är :)

2009-09-22 @ 08:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0