Hade det varit tråkigt hade det varit värre.

Det är roligt att jobba. Jag trivs på mitt jobb. Jag trivs med arbetskollegorna och mitt "yrke". Har fått en hel del timmar mer än vad som var tänkt den här veckan, och det är ju bra. Nu känner jag dock att jag är trött. Skulle ha varit ledig men ska hoppa in och jobba 3 timmar extra. Det är få timmar, men satan vad skönt det hade varit med en ledig dag.  :)

Igår sket jag i gymmet, jag var helt slut. Det kändes bra att ta det beslutet. Förut hade jag nog gått och tränat ändå, men det känns inte värt när man vet att man inte kan ge 100, och dessutom tycker kroppen om vila också. Idag ska jag iallafall bege mig dit för ett styrkepass. Axlar och mage låter bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0