En dålig dag att bli hängig på. Dumma kropp!

Idag var en dålig dag för kroppen att betämma sig för att bli hängig. Idag skulle egentligen ha varit en ledig dag, men istället fick jag en heldag (10 - 18) då jag ska hjälpa till så vi kan få ordning på herravdelningen och flytta ner reaavdelningen och få fram höstnyheterna längre fram. Vilken toppendag att vara trött och hängig på! Känner mig tjock i halsen, har huvudvärk (men ingen feber än så länge) och är helt matt i kroppen. Nej, jag ska inte klaga. Jag får en hel del timmar extra och det är jättebra inför resan till egypten. :) Har ingen betald semester så den både kostar under och "efter" då lönen efter blir sämre.

Nu ska jag kila iväg och göra mitt bästa. Ikväll väntar vm-kval och idol! :D Får se om jag vågar kramas så mycket med Andreas. Det är nog han som har "smittat" mig. Fast det är klart .. skadan är redan skedd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0