Tre bra dagar i rad.

Igår var en trevlig kväll. Det jag ibland saknar med gamla jobbet är alla härliga människor! Julmiddagarna t.ex. var alltid en hit! (Han visserligen bara med 2 men ni förstår). Igår var dock en rätt lugn kväll även om grabbarna kanske drev servitriserna till halvt vansinne, men de är väl vana!

Idag vaknade man upp halvt pigg och stegade ut på en morgonpromenad som var behövlig då magen gnällde efter en del vitlök i maten under gårdagen. Kallt som fan men värt ändå. Ska snart börja göra mig iordning inför jobb 11 - 15 sedan ska jag bege mig hem till Ann på jobbet och äta tacos, dricka lite vin och mysa. Det ser jag fram emot! :)

Imorgon är man ledig och då tror jag lite lätt gym väntar innan lek på fotbollsplanen med några söta tjejer. Låter som en bra ledig dag tycker jag! Och så lite "ensam mamma söker" på det. ;)

7 dagar kvar nu bara förresten .. Om en vecka sitter man där på planet fylld av längtan och glädje! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0