Mysfredag!

Sitter i soffan hemma och väntar på att tiden ska gå så jag kan få bege mig till jobbet för 3,5 timmars trevligheter. Känner mig trött i kroppen så vila från gymmet kommer sitta fint idag. Blir istället goda onyttigheter och bio med hjärtat! :) Flickan som lekte med elden ska ses och jag har förväntningar på den efter att ha sett män som hatar kvinnor som var en otroligt bra film!

Ska lägga mig ner och läsa ut EL CHOCO - svensken i Bolivias mest ökända fängelse nu. Har helt tappat läslusten den senaste tiden så den har legat och dammat, men nu är det dags att få reda på slutet. Resten av mina olästa böcker ska jag spara till Egypten. Kan tro att det blir en del läsning där. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0