Bra skit!

Ibland är det lättare att känna sig lycklig. Lycka som är ett ögonblick av ro ibland, att vara någon nära. Gissar på att det är den kommande resan till Egypten som gör mitt humör lite bättre för vem skulle vara ledsen över att få åka iväg om drygt 2 veckor och njuta av värmen under en veckas tid? Att man blir brun och snygg gör inte saken sämre!

Igårkväll blev det mys med Ida, Sunne och Frida. Vi drack té och gottade oss i morötter/gurka med dipp. Hur gott är inte det?! Minst lika gott som godis iallafall! Vi planerade en kommande dag med fotboll där vi tjejer ska leva oss in i drömmar om "back in the days" när fotbollen var vardag! Kommer förmodligen bli skitroligt! :D

Ska snart mixa ihop något så magen blir mätt och belåten sedan är det jobb 11:30 - 15 (jag vet, helmysko tid) innan gymmet kallar. Veckans sista styrkepass skall äga rum. Kroppen har lite ont varstans just nu även om det värsta har släppt. Kroppen kanske har glömt hur det var att ta i på riktigt? Därefter blir det nog en tripp till solariet innan idolkvalet väntar ikväll. Jag erkänner, jag är en idolnörd!

Kommentarer
Postat av: anonym

lycka till på gymmet.. :)

2009-10-01 @ 12:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0