Valborg = fest?

Igår var det valborg, valborg som för de flesta innebär fest. Det skulle även i mitt fall egentligen ha betytt fest men när dagen kom så var jag inte alls sugen egentligen. Det hela slutade med en lätt löprunda, middag med familjen och sedan en sväng ner till brasan innan vi var några stycken som tjockade ner oss i soffan hos kusin och hans tjej för en filmkväll med godis, chips (och för min del även glass). Vi såg Eagle eye, en film att rekomendera!

Efter gårdagens intag av godsaker drog jag mig imorse upp ur sängen för en timme ute i solen. Varvade gåendet med små löpsträckar, och även om det nu på morgonen var betydligt jobbigare än igår kändes det ändå bra. En riktigt härlig start på dagen! Finns det inte tid för gym får man utnyttja den tiden man har till annat på bästa sett. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0