Njuter av stunden.

Det finns en hel del positiva ting att vara glad över just nu och det känns bra. Man får ta vara på stunden då, för i nästa kan många dåliga saker komma på besök samtidigt.

Var ute 1 timme imorse och knatade. Benen var slöa men jag tvingade dem att kämpa på, vilket resulterade i en trött Emma som efteråt åt med glatt humör. Blev lite knäcke med jordnötssmör, två kokta ägg, jordgubbar, te och berocca. Klarade faktiskt av en hel lördag utan det minsta onyttiga igår. Jag är stolt! Torsdag och fredag var ju lite av katastrofer ... så nu ska jag hålla i tyglarna tills på lördag. Då är det PARTY som gäller! För då ska nämligen lilla jag firas! Dock fyller jag inte år förrän tisdagen därpå (12:e maj). :) 20 år, snart är jag hon som kallas tant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0