Den bästa helgen på länge, utan tvekan.

Helgen har varit helt otrolig! Nytt jobb, födelsedagsfirande med trevligt folk, god mat, fest och lite presenter!

Jag hade riktigt svårt att sova natten till lördagen. När jag kom till mitt nya jobb fann jag mig dock snabbt och insåg att jag inte alls behövde vara orolig. Det kändes toppen! Timmarna gick fort och när klockan slagit 15:00 gick jag med ett leende på läpparna hemåt. Ska ändå erkänna att jag är rätt nervös ju igen när om 1 ½ timme ska befinna mig på jobbet igen. :D Iallafall ... lördagen skulle ju spenderas med glada människor och god mat. Lilla jag skulle firas! Runt 6-tiden började folk komma och kvällen/natten blev riktigt lyckad måste jag säga! Vi var drygt 12 personer som drog in till stan för att festa efter "mingel" hemma hos mig. Mådde som jag förtjänade morgonen därpå då jag även skulle jobba sista dagen på Grosshandlarn, men det var det värt! Fick dessutom en del fina presenter. Blandannat en adidashood (grön) av älskling, ipod av brorsan, nya glasögon av mam&pap, presentkort, Lasse Åbergglas och lite annat smått och gott. :) Det är roligt att fylla år! :D (Eller ja, det är ju egentligen imorgon jag fyller år).


Nu ska jag snart börja göra iordning lite lunch åt mig och fortsätta vara nervös. Kommer säkert stöta på någon ny människa på jobbet idag. Tänk er, 5 minuters gångväg, förut var jag tvungen att åka 1 ½ timme innan jag började!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag antar att våran present var "annat smått och gott". gott kanske. men inte så smått.. :)

2009-05-11 @ 22:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0