Det blir inte alltid som man har tänkt sig.

Gårdagskvällen blev inte riktigt som tänkt. Efter bio och middag kom jag hem för att fixa mig, strax innan 22 åkte vi in för att sedan bege oss mot stället. Personen i fråga som sa sig kunna "få in oss" på stället var kanske inte riktigt att lita på. Han försökte nog få det att låta som att han hade mer makt än vad han egentligen hade. ;) Listan gällde till 23, men inträde från 22:30. What? Aldrig hört något liknande. Stället är tydligen inte det bättre och kanske inte värt en hundring. Ingen hade tillräckligt med lösa pengar på sig heller, och en bankomat fanns inte inom 10 meters radie så vi bangade. När vi skulle gå till ett annat ställe visade det sig att det var endast lista som gällde och vi var rökta på en gång, så vi åkte hem. Ett misslyckande i sig, men jag grät inga tårar för det. Jag ser det positivt. 1 - jag mår bra idag, 2 - jag sparade pengar och 3 - jag kan träna idag. En hel del fördelar alltså. ;)

Köpte förresten lite nya böcker igår så jag har något att läsa på buss, i sängen, under tråkiga stunder och kanske under resan över till London. Det är rogivande att ta fram en bok och låta fantasin arbete med bilder, tankar, ord och allt vad man nu kan tänka sig.

Hur som .. ska hoppa in i duschen och tvätta av mig gårdagens smink (som jag inte orkade med igår). Sedan ska jag tagga till inför gymmet. Ska bli så SKÖNT! Blir tuttar/bröst och mage iallafall, och en vanliga avslutning på trappmaskinen. Kanske slänger in något annat roligt också. Bikinin ska sitta som en smäck om 3 månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0