Vilken underbar helg!

Helgen kunde inte ha varti bättre! Efter en underbar dag på Ornö i fredags fortsatte myset i lördags. Jobb 11 - 14 var en barnlek, och därefter begav jag mig hem till Andreas föräldrar. Förtärde någon cider och låg i solen och njöt i ett par timmar. Därefter fixade jag iordning mig och någon gång efter halv 7 steg mamma och pappa på. Vi lirade kubb, grillade, åt en god jordgubbspaj och hade det trevligt. Kvällen avslutades med en inflyttningsfest som bjöd på glada miner. Då solen fortsatte att gassa på njöt jag och Andreas av solen ute på Oxnö tillsammans med hans föräldrar på söndagen. På köpet har man fått en fin bränna efter denna underbara helg! :D Kan man begära så mycket mer?

Jag säger inte nej till en eller flera sådana här helger igen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0