Trött. Trött. Jättetrött.

Jag är trött. Min kropp är trött. Från och med nu är jag väl förtjänt av ett par dagars vila från gym och promenader. Det skönaste är nog att jag faktiskt tycker det är skönt, och inte bara vilar för att man måste. Jag ska NJUTA! Sitter och njuter samtidigt som jag lyssnar på Hurtful, min favoritlåt just nu! <3 Blir duschen strax och sedan ska jag bege mig hem till hjärtat för att mysa hela kvällen lång!

Från det ena till det andra. Jobbet "tär" lite på kroppen också. I kombination med träningen märks det definitivt att jag inte är van att jobba heldagar. Sista heldagen imorgon innan en dags ledigt. Då passar jag på att åka iväg till Ornö med Ida och Sunne för massor av mys. Medans Sunne tyvärr måste jobba på fredag ska jag njuta hela dagen lång i solen med Ida. FY FAN VAD UNDERBART! HEJ SOMMAREN! :D Ett nakenbad kanske är på sin plats, eller vad säger ni tjejer?

Är det bara jag som tycker om att sommaren är här och förgyller vardagen? Nej, trodde väl inte det heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför gör ni alltid så mysiga saker utan mig :(



Hoppas ni får det bra <3

2009-06-24 @ 21:41:23
Postat av: Anonym

Du verkar ha en (dålig) förmåga att jämt vara upptagen när vi lyckas pricka in något. jag + ida lediga samtidigt + bra väder på det. Hur ofta kommer det ske i sommar? Men jag är ändå vääääldigt avundsjuk på dig! :D



<3 puss på dig!

2009-06-25 @ 06:31:53
URL: http://gymfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0