Man blir trött av det här skitvädret.

Det måste vara vädret. Det finns ingen annan logisk förklaring. Varför skulle man annars bära runt på en trötthet utan dess like? GE OSS SOL! Hade det inte varit för hjärtats stora och mysiga tröja hade jag ju inte ens kunnat ta mig min morgonpromenad imorse. Regn kan konsten att göra även det roliga lite tråkigare. Usch!

Slänger iallafall upp en bild på mina nyfixade naglar också. Har hela tiden kört med glittertoppar, men nu ville jag ha en heltäckande färg, och även om det inte blev den rosa färg jag tänkt mig så är jag jättenöjd! Ja, jag vet, den ser (nästan) röd ut, men den är somrig, och i kontrast med lite mörka/dova färger blir det riktigt snyggt!


Nej, fingrarna är inte krokiga, det ser bara ut så på bilden ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0