En bra helg väntar!

Jobb 10 - 18 idag och ja, jag ser fram emot det! Tanken på 3 lediga dagar i rad hjälper nog till en del också. Vem skulle inte tycka om den tanken? De lediga dagarna ska dessutom bestå av en studentmottagning, födelsedagsfirande, mys med älsk och fixning av naglarna. Lite träning blir det också, samt att det börjar bli dags att finna en present till en viss flicka som fyller år den 13:e :D. Hela maj och juni är fulla med födelsedagar!

Ska packa ihop mitt nu och sedan börja röra mig. Efter jobbet sedan ska jag iväg och sola så min ganska fina bruna färg på kroppen håller sig liiite till. Hemmakväll står sedan på schemat. Grabbarna är borta så ikväll är det endast jag och mamma hemma. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0