Har man väl bestämt sig finns det ingen återvändo.

I "1:års present" fick jag denna fina klocka av hjärtat. Den är helgrym! Jag älskar den! Det är från samma triwa-serie som min vita jag fick av bror i julklapp. Klockor är en grym klick till en outfit och därför är det roligt med olika färger och "stilar" för att kunna matcha efter tycke. Till mina föräldrars fasa (om ni läser detta) så saknar jag ändå en rikitigt snygg allklocka, en klocka som funkar till allt. En snygga jävla silverklocka, med lite tyngd och attityd. (MIn kära Sunne inspirerade mig lite också när jag fick se hennes snygging förut). Jag såg en läckerbit igår, och ja, den var rätt dyr, iallafall i mina mått mätta. En snygg Michael Kors. Jag tror ändå jag ska snåla denna månad så jag nästa eventuellt kan bli en stolt ägare till skönheten (som jag tyvärr inte hittade någon bild på).


Den är lila och fin! Hjärtats present till mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0