6 månaders kärlek!

6 månader, för vissa låter det kanske mycket, för andra mindre. För min del är det bara början. Att mina känslor blir starkare och starkare är det inga tvivel om.

Det blev lite "firande" igår kan man säga. Jag och Andreas hamnade på en fin restaurang där han bjöd på varmrätt och efterätt. Efteråt gick vi och köpte godis och dricka innan bion skulle börja. Vi såg Mammut, en film jag starkt rekommenderar! Den var oerhört gripande. Jag tror inte någon gick därifrån oberörd ... Väl hemma blev det mys innan jag slocknade på kudden efter en av våra mysigaste kvällar ute tillsammans (tycker jag iallafall). :)

Jag är världens lyckligaste tillsammans med dig! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0