Från morgon till kväll.

Min lediga torsdag igår var toppen! Klev upp med tuppen, men det gjorde inget. Gick min morgonpromenad, besökte banken, åt lunch med mamma, besökte bagarsonen, fixade naglarna, myste och pratade skit med Ida, blev bjuden på middag av Andreas familj vilket var jättetrevligt och avslutade kvällen med mys i soffan hos älsklingen. En dag fullspäckad med trevligheter. :) Ska nog orka med mina 8 - 9 dagars arbete i rad nu!


Efter jobbet idag ska jag hem till Ida med Rocky. Vi ska fixa ihop något att äta och sedan mysa ihop. Vilken toppenkväll! :) Ha en bra dag allihop!


 
Mina nya naglar! Den första bilden har dåååålig skärpa, men där ser man iallafall glittret lite bättre på topparna. Jag är jättenöjd! :)

Kommentarer
Postat av: mia

jag har utmanat dig :)

2009-02-21 @ 17:08:45
URL: http://egooo10.blogg.se/
Postat av: Anonym

extremt hett med fina naglar. vackert. :)

2009-02-28 @ 23:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0