Alla hjärtans dag.

Det är sött, men  lite överskattat, eller det kanske är fel ordval ... det känns iallafall som att dagen tappat sin charm lite. Det räcker med att bara visa att du tycker om de du tycker om, ge en liten ros eller något du vet personen tycker om, det här med presenter hit och dit är inget måste. Dagen skall skapa glädje, inte ångest. Det är en lycklig dag!

Andreas kommer snart och hämtar mig, sedan ska vi handla lite mat och ikväll ska vi bara mysa. :) Har köpt något litet för att jag tycker han är värd det. Det är något som förmodligen kommer till användning, om inte annat så kan jag hjälpa till, hehe. Mamma och pappa fick lite rosor och chocklad för att de är värda det. <3!

Förresten, tack för gårdagskvällen Ida och resten! Kvällen slutade toppen och vi dansade på bra. Det var skoj att äntligen få komma ut igen! Det ska göras om inom en snar framtid. :D

Kommentarer
Postat av: ida

Tack själv! Jag hade skitkul :)

Puss

2009-02-14 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0