Tredje dagen i följd!

De sköna morgonpromenaderna har under vintern blivit ytterst få, bland annat då det inte känns värt att gå upp över 1 timme tidigare när man inte ens kan gå 100% pga. det äckliga underlaget. Den här veckan däremot så blev det idag min tredje dag i följd som jag var ut innan frukosten! :D Sköntsköntskönt! Är inte heller läskigt mörkt ute när man går ut runt 7-snåret. Jag har saknat dem, den sköna starten på morgonen som de ger. När jag är dålig på konditionsbiten (är ju mycket roligare med styrketräning!) så känns det bra att ha en stund på morgonen för lite förbränning. :)

Nu ska jag fixa mig och därefter åka till jobbet. Imorgon är jag ledig så ska nog kunna stå ut 4 timmar idag. Ser fram emot morgondagen extra mycket då jag ska fixa nya glasögon. :D Är fortfarande väldigt sugen på "gubbglajjorna"! Ska fixa naglarna på nytt också, så de är lite fina till påsken. :) Måste ändå säga att det fortfarande är snygga förutom att de har växt en del från nagelbanden. Trodde aldrig de skulle hålla såhär bra. De är bra skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0