pizza, pizza, donken, godis, cola ...

Efter jobbet väntar ett efterlängtat träningspass! 3 dagar i rad, 3 dagar i rad med skräpmat och godis. FY EMMA! Jag mår som jag förtjänar i kroppen, speciellt i magen ... Bion igår var iallafall bra! Ingen "wowkänsla", men heller inget man skulle somna ifrån. Om Andreas säger att det är ett fungerande koncept pga. snygga bilar och snygga tjejer säger jag pga. snygga bilar. snygga tjejer OCH snygga killar! Alla har vi något att vila ögonen på ..

Iallafall, jobb 11 - 16 idag som vanligt. Förutom träningen ska jag nog skriva cv efter jobbet. Tänkte åka in till stan på onsdag när jag är ledig och se om jag finner någon lycka. Efter snart 2 års branschvana inom handels (kläder) så bör ju mina chanser öka något. Och även om det bara skulle innebära ett sommarjobb inom någon störra kedja så skulle jag ta det. En bra merit att kunna skriva upp på cv't till nästkommande sökningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0