Idag är jag en trött Emma.

Tog evigheter innan jag kunde sova inatt, och när jag väl lyckades var det ungefär 2 timmar kvar tills jag skulle upp. Hela natten var en timme dit, en halvtimme hit och en timme dit. Värdelöst! Är trött och inte alls sugen på jobb efter 3 dagars ledighet, men jag får le och vara glad i 5 timmar innan jag får åka hem igen! Lär dö på soffan.

Hade förövrigt en mysig dag med Sunne igår (och på kvällen även Ida :D). Efter att jag hunnit träna kom Sunne och hämtade mig. Det blev en sväng till Nynäs för glassätning och prat, sedan åkte vi in till gröna och sköna Söder. Blev en riktigt god sushitallrik vid Medis. Nu har ju även jag lärt mig tycka om denna "läskiga" rätt. ;) Strax efter 19 åkte vi hem till Ida och satt där i soffan och gjorde det vi är bäst på, prata problem, livet och gamla minnen. Finns det någon ände på detta? :D

Och påsken var mysig den också, trots lite tråkigheter. Solen sken på oss och det var underbart att kunna sitta ute i solen och äta iförd endast klänning. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0