Vart tog jag vägen?

Ruskigt dålig uppdatering ser jag. Orsakerna är olika men delvis för att jag spenderat måndag och tisdag hos Andreas då varmvattnet varit avstängt hemma, och jag vet inte om jag tycker det är så roligt att blogga när han ligger bredvid mig. :)

Kan iallafall summera dagarna som gått som positiva på många plan. Hade bland annat en mysig lunch ute med två arbetskollegor i måndags och träning samt mat har jag skött mycket bra. Motivationen är på riktigt den här gången! Här sker inga undantag eller "men ...", en dag i veckan har rullat på fint nu i 3 veckor. Så långt har jag inte ens varit i närheten av innan.

Imorgon väntar lite shopping (förhoppningsvis så hittar jag en fin vinterjacka), solning och mys med Andreas? På fredag sedan blir min ätardag, då ska jag och Andreas in till stan efter jobbet. Vi ska smaska i oss av godsaker och se på någon bio. Det ser jag fram emot. :)


 





Min outfit i lördags på 50:års festen. Me like! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0