Dåligt på ett sätt, bra på ett annat.

Nu mår jag sådär halvkonstigt i kroppen igen, och med detta kommer en "måttlig" motivation till att träna. Det är inte roligt att träna när man inte känner att man kan ta i (minst) 100 %. Veckans träning har därför blivit lidande ... Har gått 3 morgonpromenader, that's it. På ett sätt känns det sjukt tråkigt, men på ett annat skönt, få vila upp kroppen lite och som igår istället ha en heldag med Andreas. Vi gosade, strosade omkring, åt lunch tillsammans och avslutade det hela med att se på Gudfadern (första filmen). Hade inte sett den tidigare, och jag måste säga att den får tummen upp! Den var riktigt bra. Jag menar ... jag somnade inte, och det brukar vara ett gott tecken på att jag tycker filmer är bra, som den icke kvällsmänniska jag är. ;)

Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och göra mig redo för jobb 12 - 16, sedan får jag se om jag beger mig upp till gymmet och kör ett konditionspass eller om jag bara går ut och går en sväng. Känner att jag vill röra lite på mig iallafall ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0