Att älska som en porrstjärna.



"Får vi se dig lägga handen mellan benen och smeka fittan lite. Underifrån. Ja. Det där är jättebra. Där har vi ännu en bild till uppslaget. Underbart".

När jag första gången tog upp boken i bokaffären och slog upp en sida för att välja ett stycke att läsa var det just detta som hamnade framför mig. När jag läste stycket tänkte jag bara; "Den här boken skall jag ha!" Jag fick en känsla av att boken skulle visa någonting mer än just detta, någonting bra kommet ur denna kvinna som är porrbranschens rolls royce.

Man kan ha förutfattade meningar om en kvinna vars jobba är att sära på benen och bjuda in folk till sitt "näste", men hon var verkligen mer än så. Hon var en kvinna med mål, som satte gränser och hela tiden ville bli bäst på det hon gjorde. Allt började med balett som sedan blev till strippande som sedan ledde vidare ... Men hela tiden var det på hennes villkor, hon satte gränser för vad hon ville, och det är strongt. Inte för att jag försvarar yrket "porrstjärna", men att hon hela tiden gjorde det efter eget behag.

Att älska som en porrstjärna - Jenna jameson, läs den!
Jag drogs till den hela tiden, ville alltid läsa, ville veta mer, kunde inte låta bli ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0