"You made my day".

Fick en trevlig överraskning när jag kom hem efter en lång (och tråkig) arbetsdag igår, älskling var inne på msn! Det gjorde verkligen min dag. Fick bara en dryg halvtimme men det känns så mycket bättre nu. :) Kan iallafall säga att de har det lite varmare än oss här, och han är nog redan brunare än dig och mig tillsammans. Solariet blir till att besöka ikväll igen! Hade ändå planerat att köra ett par gånger nu den här veckan för sedan får jag avstå det, så blir nog en "vit" nyårsafton. ;)

Från det ena till det andra. Idag började jag morgonen med ca: 30 minuter ute på parkeringen för att få fart på kroppen. Nu har jag ätit och fixat mig så jag är redo för jobbet om ett tag. Har 12 - 16 passet idag, och sedan väntar gym och solning. Har fortfarande lite träningvärk från passet i tisdags, men det är sånt man får ta när man slarvar med benpassen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0