Ute faller snön ...

Det ser riktigt mysigt ut när snön faller utanför fönstret. Nu när det är exakt en månad kvar till julafton får man faktiskt lite julkänsla! :) Blir bara vitare och vitare!
     Sitter just nu och äter frukost, sedan ska jag göra mig redo för gymmet. Tänkte komma upp relativt tidigt så man kanske hinner göra någon nytta här hemma också? Damma lite lätt i rummet eller något, storstädningen sedan kommer närmare jul. Annars ska jag ta det lugnt, samt ta en sista solning ikväll medans de andra då tränar. Därefter får jag ju inte sola på ett bra tag. Mindre roligt inför nyår. :) Observera att jag aldrig brukar sola såhär ofta. Just de här gångerna är det pga. en viss orsak. Jag kanske vill se "snygg ut", men jag är inte helt dum.


Julmys!


En god frukost!
En tallrik "äggröra" i micron gjord på 4 äggvitor och en äggula
En macka gjord på dinkel med ost, skinka och tomat
Samt ett glas mjölk och ett glas berocca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0