På banan igen.

Efter mitt nedslag imorse är jag nu på banan igen. Träning kan verkligen göra mirakel!

Var riktigt nere imorse. Istället för att tänka på hur bra det kommer kännas när Andreas kommer hem igen tänkte jag bara på hur låååång veckan utan honom skulle bli. Klart som fan att det inte blir lättare för det. Var nära att strunta i träningen men nu i efterhand är jag glad över att jag åkte dit. Mår så mycket bättre nu, och bra gick det! Det var som att all den dåliga känslan inom mig fick sprudla fritt och förvandlas till bra energi istället. Körde på i ungefär 2 timmar och det behövde kroppen verkligen. :)

Hans sms om att de kommit fram och att han hade velat ha mig där gjorde mig även det gladare. Synd att det ska vara så satans dyrt att ringa bara ... Men som tur är så finns det andra kommunikationssätt. :)

PUSS!

"I love you like a fat kid loves cake".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0