Det hade kunnat vara en behagligare "bubbla".

Nu har förkylningen äntligen? brytit ut på lite mer allvar. Det var inte bara jag som inbillade mig om tröttheten ... Dock är det jobbigt. Huvudet känns tungt, och det var som att jag gick omrking i en liten bubbla på jobbet med lock för öronen och en halvt igentäppt näsa. Det hade varit mysigare att ligga hemma men jag har inte råd för fem öre att ligga hemma, speciellt inte när det är helg och 100 % ob hela dagen.

Kvällen kommer att spenderas hemma, mysandes och ätandes av lite olika godsaker. Bara middagen säger ju sitt, fläskfilé och potatisgratäng. MUMS! :D

Saknar Andreas. PUSS!


Kommentarer
Postat av: carolina

det är rätt att vara hemma och pyssla om sig :)

2008-11-04 @ 20:41:24
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0