"Rubrik saknas"

Magen är tillbaka, eller rättare sagt känslan. Jag får perioder då den är utom kontroll, den mår som den vill vilket är otroligt frustrerande, jag som har mått bra i över en månads tid. Typiskt ...

Iallafall, ska snart åka iväg till jobbet för att ta mig igenom 10 - 19, bara att hoppas på lite mer köpglada kunder så dagen rullar på bra, i värsta fall får jag vila ögonen på sötnosen i butiken bredvid, haha. Ska även luncha ihop med Ida, tösen som fått jobb 3 minuter från mig. :) Vi drar enligt planerna över till IKEA för att se om de har något att erbjuda, annars finns det mest skräpmat i närheten och det är en flopp? Just nu iallafall. :)

"Gör det bästa av stunden".

Kommentarer
Postat av: Elanah

nyfiken I vilken typ av butik jobbar du?

2008-06-26 @ 10:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0