Jag älskar att sova!

Gårdagen var pest och pina. Okej, jobbtimmarna gick fort men hela kroppen gick på sparlåga och tröttheten var överdriven. Blev självklart inget tänkt träningspass, jag insåg att det var det sista kroppen behövde just då. Kom istället hem och tog mig en dusch innan jag stoppade i mig spaghetti och köttfärssås. Därefter gick jag över en sväng till Johanna då jag än en gång slog av en nagel på jobbet. Jag är verkligen sämst på det där. :)

Hade inte munnen gått ganska varm under mitt besök hade jag nog somnat, kroppen ville inte! Så ni kan tro att jag gick hem och somnade i sängen efter ... Blev väckt precis när finalen började. Orkade med nöd och näppe (tack vare lite godis och dricka) att hålla mig vaken. Brydde mig verkligen inte om mitt "Inte äta för mycket skit i veckan" just då, kroppen fick bestämma och den behövde snabb jävla energi! Direkt efter matchen borstade jag gaddarna och 20 minuter senare sov jag nog. Idag mår jag så mycket bättre och morgonpromenaden var en fröjd till skillnad från vissa andra mornar föregående vecka då jag mest var trött ...

Sömn är bra skit! Jag älskar att sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0