Dags att knega.

Efter 3 lediga dagar är det snart dags att bege sig iväg till jobbet. 11 - 16 står på schemat idag, vilket inte är allt för jobbigt. ;) Efter jobbet ska jag och en av mina söta arbetskollegor iväg och äta lite Thai och därefter kolla på SATC. Faktum är ju att tjejerna i Sex and the City är sköna, så jag förväntar mig underhållning i biosalongen! Och självklart ska jag kolla fotbollen när jag kommer hem! Hejja Spanien!?


"Den dagen det går upp för dig att du är bra
då du kan känna dig god tillmods utan att jämföra dig med andra människor
då du mår bra utav att leva ditt liv som den du är
då är självkänslan på topp".

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Ja verkligen! Trånga, smala jeans på en shoppingrunda är ingen hit haha!



Åh va härligt! Jag vill absolut se SATC.

2008-06-22 @ 16:40:03
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0