Aldrig har jag varit så glad ...

över en ledig dag som jag är just nu. Imorgon är jag äntligen ledig och helt perfekt att det är fredag, precis efter löning och jag då kan roa mig på diverse sätt. :)

Ska börja med en morgonpromenad, sedan ska jag befinna mig i frisörstolen 9:30 för att fixa till frillan. :) Efter det blir det bankärenden med mamma samt en lunchning någonstans. När detta är avklarat ska jag åka in till stan för lite shopping. Har lite tankar i huvudet om vad jag skulle vilja hitta men vi får se vad jag kommer hem med. Något roligt ska jag se till att hitta, jag lovar mamma. ;)

På kvällen sedan ska mamma skjutsa ut mig och Ida till Dalarö för att mysa med Sunne. Det blir lite vin med sprite och lime, samt sing star (självklart tjejsnack som innefattar killar och sex också, haha). Var sjukt länge sedan man sjöng och ni kan tro att jag är laddad. :D Dock är frasen "sjunger hellre än bra" utnött från min sida ... haha.

Har jag tur hinner jag med en promiss eller dylikt innan jag beger mig iväg, men inget som ska vara ett måste. :) Har iallafall bestämt mig för att sattsa mer på löpning nu, så jag ska försöka köra ett pass i veckan iallafall, mina morgonpromenader räcker inte för att ge extra fart på förbränningen. :)


"Imorgon är det min dag!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0