Ytterligare en födelsedag!

I onsdags fyllde mormor år, igår hade morfar (eller kanske skulle säga skulle ha?) födelsedag och idag är det brorsans tur. Grattis! Ikväll blir det att fira honom med mat och dricka och lite besök från släkt och vänner. :) I och med att det blir en del mat som ska göras blir nog gympasset för dagen lidande, men shit happens?  Han ändå ta en morgonpromenad på liiite mer än en timme innan vi väckte honom nyligen. :) Så nu sitter jag och slevar i mig frukost bestående av verumfilm med frysta bär i samt lite müsli och en äggvita. Strax blir det duschen så man är redo att möta en ny arbetsdag!

Hoppas dagen blir till förnöjsamhet, broder. ;)


Brorsan och jag @ min student. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0