Vad vore grosshandlarn utan mig?

När jag kommer hem från min hurtiga morgonpromenad ropar brorsan att de ringt från Drottninggatan och sökt mig. Såklart de behövde hjälp med personal? "Snäll" som man är ställde jag upp och begav mig in till stan efter en frukost och dusch. Hur skulle de klara sig? ;) Skämt och sido, det var roligt. Trevligt med en annan butik och andra arbetskollegor. Det gör jag gärna om!

Mina planer förstördes inte för det :) Han med promenaden och efter middagen ska jag bege mig iväg till gymmet och jobba på kroppen lite, därefter får jag packa och ta hand om fossingarna och även måla om naglarna på händerna också. Måste ju vara fin när man ska iväg. ;)

"Det är viktigt att vara mån om andra, men minst lika viktigt att vara mån om sig själv"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0