Så var det onsdag ...

och jag får äntligen komma iväg från Stockholm stad. Inte för att jag misstrivs här men det är alltid uppiggande att få komma iväg och se annan natur och andra människor. :)

Var nyligen ute på en morgonrunda, bara dryga 45 minuter men den var lika uppfriskande för det. Har hunnit med och fixa lite matsäck till resan också och nu äter jag fullkornspasta och köttfärssås, 07:50 på morgonen. Ingen standardfrukost direkt men lika gott för det. ;) Får ingen riktig mat förrän ikväll så jag kände att jag kunde ta den till frukost istället.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för avfärd. Lånar med mig brorsans kamera så kanske jag kan få till lite roliga bilder som kan få pryda bloggen. Det ser ju så tråkigt ut när det bara är text. :D


Pussochkram!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Om du funderar på att köpa en egen kamera så kika in på www.prisjakt.nu. Där kan du jämföra olika kameror och och se vart de säljs billigast :)

2008-07-10 @ 13:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0