"Rubrik saknas ..."

Fick till ett bra gympass ikväll! Svetten rann och idag trängde endorfinkicken i kroppen bort all trötthet som en gång funnits. Sjukt bra känsla! :) Träning när den är som bäst.

Iallafall, kvällen har varit lugn och skön. :) Fick till mitt fotbad, samt nagelmålning. Nu är de även insmorda vilket är en mysig känsla. (Varför är det förresten många som missar att ta hand om sina fötter? De är minst lika viktiga som hår och smink). Fixade till naglarna på händerna också, får hålla mig till fredag då jag ska tillbaka till Johanna och göra om dem. :) Blir ganska ofta, men man vill ju hålla dem fina!

Packningen gick sådär, jag kan aldrig bestämma mig vad jag vill ha med, men till största del åkte "slackerskläder" med, endast en festklänning och två "fina kjolar" fick åka ner i väskan, man vet ju aldrig vad som sker och vad humöret bjuder på. ;) Dock är det tänkt att vi ska ha en myskväll med film och godis istället för en utekväll, det tillåter ändå inte plånboken? haha

Nu kallar tandborsten och sedan ska lampan släckas. Ska hinna med en morgonpromenad innan den sista packningen inför resan imorgon. Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0