Fredag!

Och ytterligare några arbetstimmar. Längtar till nästa vecka då jag är ledig i hela 5 dagar i sträck! :D Ska dessutom bli skönt att komma iväg till Borås och besöka min vän Emanuel, få se lite annat och ladda batterierna. Det är något man har kommit att uppskatta än mer på senaste, lediga dagar! Även om jag inte jobbar så långa dagar så jobbar jag många dagar i sträck och då är varje ledig dag überskön. :)

Arbete var det idag då, en fredag med busstrejk. Har blivit lite lugnare i butiken, säkert mycket pga. strejken, så det ska bli intressant att se vad vi erbjuds idag. Efter jobbet får jag se vad som sker, funderar på att ta en promenad innan middagen och så är jag sugen på att sola, men det beror på om jag ska träffa Josefine eller inte, om inte blir det nog som "planerat" + att fötterna ska få sig ett skönt fotbad. De behöver lite lyx ibland också!


"Egentid är guld värd".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0