Dags att samla krafter.

Slött, kan nog sammanfatta dagen med det ordet (om man bortser från gymmet under 2 h under dagen), men vad har jag annars gjort för nytta?

Gick upp 11:40 och när jag kom hem från gymmet vid 16:30 åt jag mat och duschade innan jag la mig i sängen för att kolla på Forest gump, som förövrigt är en grym film! Tom hanks ska ha all credit för rollen, enastående! Pga. en påträngande trötthet somnade jag ett tag, tills pappa kommer in i rummet och lyfter bort kudden som tydligen låg på mitt huvud, istället för mitt huvud på kudden? Han iallafall se det underbara slutet. :)

Fick i mig lite vattenmelon sedan la jag mig i sängen igen, och den har varvats med CSI och fotbollskväll. Okej, ibland är det tillåtet att vara slö, men jag måste säga att jag inte diggar att vara som en urvriden disktrasa, bara gå omkring och glida med.

Imorgon blir det iallafall som tidigare sagt ett bättre gympass :) Ska se till att vakna av väckarklockan också så jag hinner med en morgonpromenad innan, och därefter blir det att packa lite inför min minitrip till Borås. Ska bli trevligt att komma iväg, om det så bara är för ett par dagar. :) Kvällen hade jag tänkt spendera med film, och fotvård. Här ska fötterna få njuta av ett fotbad, nagelmålning och insmorning. De ska också må bra!


Nu är det dags att samla krafter. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0