Busstrejken är över ...

och jag får en timmes extra sömn. Den tackar jag för! :)

Ska krypa ner under täcket nu, med mina nybadade och insmorda fötter som fått en lätt nyans av rosa/orange på tånaglarna. Innan jag somnar tänkte jag läsa ett par sidor ur "kärleksbarnet" som jag förövrigt tycker är en bra bok. Lite känslan av "jag vill veta mer", så du måste ta fram den titt som tätt. Inte den känslan jag fick av att läsa "Så dumt" skriven av Mia Törnblom direkt, den var faktiskt en besvikelse.

Imorgon väntar mig två härliga promenader! Min sedvanliga morgonpromenad, och sedan skippar jag gymmet då det blir stressigt att ta sig fram och tillbaka och på det få till ett bra pass, då kör jag en timmes promenad istället innan jag ska över till mormor och gratta henne. :)

Natti!


(Godnatt önskar även en av borås djurparks gullegrisar ...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0