Är det inte den ena lyckan så är det den andra.

Har precis ätit en frukost bestående av ett grovt osötat bröd med skinka, två äggvitor och ett glas vatten. Glömde handla hem igår så vi står utan mjölk och fil (och nu även bröd), men det fixar mammaemma efter jobbet idag. ;) Förövrigt var jag nyligen ute på en morgonpromenad i över en timme, en promenad som var välbehövlig efter helgens intag av alkohol, läsk, godis och skräpmat, men och andra sidan har jag haft en av de bästa helgerna på länge, så det går jämt ut. :)

Nu väntar duschen och fixning, jobb 12 - 16 som vanligt idag och sedan ska jag köra skiten ur mig på gymmet!
Btw ... 2 jävla dagar kvar nu! På onsdag 10:00 på morgonen ska jag befinna mig på circle tattoo och få känna smärta. :) Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0