Skjorta och tajta jeans.

Jag ska ha jeans på mig idag, så är det bara. Jeans är snyggt och det är synd att mina ganska så oanvända finfina jeans ska ligga och skräpa i byrålådan. Tänk vilket under en skjorta över kan göra ... Då syns inte den lilla fina "cykelring" som brorsan skulle ha kallat det. Okej, jag överdriver, det är ingen ring, men de sitter tajt och skulle känna mig väldigt obekväm med en tajt tröja ovanpå, detta känns mer ledigt, och är samtidigt snyggt. På den fronten gillar jag blondinbellas stil, faktiskt. (Det skar lite i hjärtat att medge det).

Jobb 10 - 16 idag, sedan gymmet läääänge. Vi firade med lite gott igårkväll, jag och Andreas. Blev en lite colaburk och naturgodis. Mums! Jag kan inte förstå det, hur en människa kan göra mig så lycklig. Det är allt jag någonsin önskat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0