"Känn dig som hemma".

Sitter hemma hos Andreas nu, alldeles ensam. Gullet är borta på festligheter och här sitter jag nermyst i soffan och kollar på Pearl Harbour. Känner mig riktigt hemma här även om jag måste medge att jag är lite "rädd" i min ensamhet. 
     Efter de senaste jobbdagarna, och dagens ivriga räknande av varor (inventeringen hägrar) så är huvudet helt slut. Skulle jag lägga mig ner i sängen nu skulle jag nog slocka på ett par röda ... Imorgon är sista inventeringsdagen och även sista jobbdagen innan en ledig dag. :) Då blir det lite småshopping och besök i gamla plugget tillsammans med Ida. Det ska bli roligt! :D

Förövrigt fyller mammsen år imorgon så då blir det lite fika hemma. Brorsan tycker de börjar bli till åren nu, mamma och pappa, men konstigt vore annars. ;) Och imorgon får dessutom bli sista "skitdagen" innan 4 HÅRDA dagar med träning och bra mat för denna vecka har varit katastrof vad gäller intag av dåligheter. Fy Emma, på riktigt! Någon måtta får det vara på eländet. :)

"Jag är lycklig, riktigt jävla lycklig!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0