"Jag saknar dig".

Det är helt enkelt bara så att en natt ensam utan dig inte är i närheten av lika mysig som en natt tillsammans med dig. Tröjan som luktar Andreas hjälper dock lite. Det känns i hela kroppen när jag drar in doften ... :)

Gårdagen var helt okej. Jobbdagen var bara lite halvjobbig pga. vissa insidenter, och tyvärr åt jag godis, men jag gottgjorde mig lite med min hurtiga promenad på kvällen när jag kom hem + intag av kesella. ;D Idag regnar det igen ... (Jag bad aldrig om regn, jag bad om mildare väder :D), och jobb mellan 10 - 16 väntar. Därefter ska jag in till stan och fixa lite ärenden innan det beges av mot Mikaela och en pizzakväll tillsammans med henne, Jesper och brorsan. Myspys! :)


"Jag saknar dig, hela tiden!"


Ps. Jag ångrar mig om det jag sa, ni borde få fint väder i Göteborg!


Kommentarer
Postat av: carolina

åh, varför är ni ifrån varandra? sånt är så hemskt!

2008-08-10 @ 23:11:28
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0