Glad gubbe.

Tyvärr var det inte så roligt som väntat att köra ben, men nu är det iallafall avklarat! Nu väntas vila från gymmet i 2 dagar, på söndag står armar och mage på schemat. :) Blir iallafall en morgonpromenad imorgon som vanligt ...

Sitter och väntar på att min snygging ska kila över, det blir mys framför tv'n. Jag må vara den lyckligaste av oss alla! :D Imorgon väntar sedan ett besök på Dalarö hos Sunne med Rocky. Där blir det till att tillaga en god middag, prata skit och så blir det säkert som Sunne säger, singstar? Jag är ingen singstar-tönt, nej nej ... ;D Har saknat er sötnosar!

"Jag befinner mig exakt där jag vill vara".

Kommentarer
Postat av: Fia

Party :D



2008-08-15 @ 13:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0