"Åh vad skönt det är att vara ledig!"

Idag är jag ledig och jag är glad, dock gick jag upp tidigt ändå så jag är förbannat trött. :) Gick ut strax efter 7 och tog mig en timmes promenad, nu har jag ätit och tagit det lugnt, nästa anhalt är duschen. Ska hinna strosa och köpa lite saker i centrum innan jag har tid hos Katrin 12:15. Ska fixa frillan! :D Klippa håret lite och lägga in nya ljusa slingor, like "back in the days". Jag ska vara ett ljushuvud, det är bättre så!

I eftermiddag väntar gymmet och ett arm + magpass, samt en avslutning på trampen. Gårdagens axelpass gick bra, + att jag la in vader också. Förstår dock inte varför jag alltid får en fruktansvärd mjölksyra i dem? Det är inte på samma sätt med andra muskelgrupper, axlarna är nästan groteska ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0