"Idag är jag snygg, precis som alla andra dagar".

Om du tror på dig själv kommer andra också att göra det.

Sitter hemma hos Andreas och har precis gjort mig klar. Är lite osäker över mina nya leggings som jag köpte för ett tag sedan då de sitter lite löst vid knävecken och blir lite "skrynkliga". Men det fanns ju ingen mindre storlek och de var i övrigt supersköna med en låg och bra midja. (Avskyr hög midja!) Men jag får ta in det övre uttalandet. Om jag skiter i det och känner mig snygg lär ingen lägga märke till detta. ;)

Efter jobbet väntar stan med lite presentletande och en mysig middag där sushi står på menyn tillsammans med älskling! Synd på det tråkiga vädret bara. Får väl köpa med mig ett gubbparaply från jobbet eller något, annars ser jag ut som en krulltott i håret om regnet faller ...

Åååh! Jag vill ha BRA besked, idag, helst NU! Håller en tumme (väldigt hårt!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0