Insidan räknas också.

Jag jobbar ganska (eller väldigt) mycket för att hålla kropp och knopp i trim. Det är riktigt roligt! Jag har fördelen att tycka om träning och inte känna någon olust över att gå upp tidigt på morgonen för att hinna med en morgonpromenad. Lucky me! Ibland tänker man väl att det vore skönt att vara den där personen som KAN äta skärp oftare, som INTE behöver träna regelbundet för att se bra ut, men det har också en baksida. Vi tänker oftast bara på det som syns, och inte på det som sker inom oss. Det kanske är tur att man "måste" vara aktiv för på så sätt tar man samtidigt hand om insidan. Du kan likaväl som att vara "fet" på insidan som utsidan. Glöm inte det. Insidan räknas också!

Kalla mig ytlig om ni vill, men för mig känns det viktigt att känna mig snygg. Jag skulle inte trivas annars. Jag ser inte mitt levnadssätt som något överdrivet/sjukligt, snarare tvärtom. Jag tränar och äter bra, men jag vet också hur man gör när man "unnar" sig av diverse godsaker. Godsaker som i de flesta fall inte tillåts på vardagar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0