Jag hade en bra dag, med ett glatt hjärta. (L)

Okej, det blev hämtmat igår men det gjorde liksom inget, dagen och kvällen var minst lika mysig för det. :) Efter en Ben&Jerryglass också fick jag dock väldigt ont i magen, men med en vilopaus på 10 minuter kändes det lugnt igen. Jag tror inte att vi var ensamma om att kolla på Melodifestivalen och jag tycker att helt rätt artister gick vidare. Den personliga favoriten var Heat. Rock har ju funkat förr i dessa sammanhang ... Sedan såg vi Bruce den allsmäktige, kanske inte de ända två heller? :)

Efter helgens bravader behöver kroppen sig en omgång idag. Gymmet kallar och där ett benpass (som jag ser fram emot!), men innan ska jag jobba 12 - 16. Min Tjorven är där så det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0